ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ


- Πόσο μου την σπάει όταν μιλάνε ενώ διακόπτω...

- Το νερό δεν ξεπλένει αμαρτίες. Δοκιμάστε με τζιν η βότκα

- Να καταργηθούν εδώ και τώρα οι ζυγαριές στα φαρμακεία. Για ντεπόν πας..με ηρεμιστικά φεύγεις.

- Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τη φράση "κράτα τα ρέστα".

- Κόπηκε για λίγο το σήμα του ΑΝΤ1 και η μάνα μου έβριζε στα τούρκικα...


- Κανόνας Νο 1: Η γυναίκα έχει πάντα δίκιο.
- Κανόνας Νο 2: Αν νομίζεις ότι δεν έχει, αυτοχαστουκίσου και ξαναδιάβασε τον πρώτο κανόνα...

- Έχω φάει 30 Lacta...θα 'ρθει η αγάπη στο τέλος ή θα πάω από ζάχαρο;

- Θέλω να σου εκμυστηρευτω κατι ... Ειμαι αθεος και γκεϊ ...
- Ρε πουστη μου , δεν εχεις τον θεο σου ...

- Αν θυμάμαι καλά , έχεις έναν αδελφό ...
- Αδελφή
- Στο'χει πει ή το υποψιάζεσαι ... ?

Πάλι καλά που ανέβασα πυρετό και....ζεστάθηκε λίγο το σπίτι...

Πήγα σε ένα σουβλατζίδικο εδώ δίπλα που έλεγε όλα τα τυλιχτά 1 ευρώ.....
Του λέω φιλαράκι όλα τα τυλιχτά 1 ευρω;;;
Μου λέει ναι...
Οκ του λέω τύλιξε μου το κοντοσούβλι....
Απορώ γιατί τσαντίστηκε..

Η ταχύτητα με την οποία μία γυναίκα λέει ''ΤΙΠΟΤΑ'' στην ερώτηση τι έχεις, είναι ανάλογη με το μέγεθος του καβγά που θα σου στήσει !

-Το μυαλό σου είναι σαν το καλό αυγολέμονο...
- Δηλαδή;
- Δεν κόβει...

Έλεγα να πάρω σκύλο στο σπίτι αλλά τι φταίει το δόλιο να κρυώνει; Θα πάρω πιγκουίνο.

- Πότε πήγε ο Μητσοτάκης φαντάρος;
- Όταν το Μεγάλο Πεύκο ήταν ακόμη σε γλάστρα.

Πάω στο ΑΤΜ. Βάζω τηλεκάρτα. "Λάθος κάρτα" γράφει η οθόνη.
Βάζω την κανονική, πατάω "υπόλοιπο" και μου γραφει
"Βάλε καλύτερα την τηλεκάρτα"..